Webwinkel:
Levering en betaling: Levering is altijd achteraf. D.w.z. dat we leveren zodra de betaling is ontvangen.
De levertijd: streef is binnen 7 werkdagen en is indicatief.
Overschrijding van de leveringstermijn geeft de Klant geen recht op schadevergoeding of claim.
Indien de bezorging door tijdelijk toedracht vertraagt vanwege producten die niet voorradig zijn of om andere redenen vertraging ondervindt, ontvangt de koper hiervan binnen 7 werkdagen bericht.
Bij uitblijven van berichtgeving in uiterlijk 14 dagen, heeft de klant in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
Stofbestellingen worden, indien wij deze stoffen niet op voorraad hebben rechtstreeks vanuit de groothandel naar u verzonden.
Dit gaat via het vervoersbedrijf DPD.
Stofbestellingen die uit Engeland komen worden veelal rechtstreeks naar u verstuurd met UPS.
Leveringen Landen:
Verkoper levert alleen goederen in Nederland ,België,Luxenburg, Frankrijk en Duitsland.
Indien u ergens anders woont en wilt toch bestellen neem dan eerst contact met ons op.
Verzendkosten:
Verzendingen binnen Nederland :
Normaal pakket:7euro50
Groot pakket: 12euro50 Het betreft hier meubelstofleveringen en andere materialen met grotere omvang.
Verzendingen Belgie: 12,50 euro
Verzendingen Luxemburg, Frankrijk en Duitsland: 25,- euro
Levering geschied met DPD .
Verzendingen met een factuurbedrag boven 150 euro worden gratis verzonden.
Werkplaats:
Levering / verwerking stoffen.
Hefra werkt uitsluitend met stoffen en materialen die bij Hefra meubelstoffeerderij zijn afgenomen. Het is dus niet mogelijk dat de klant de meubels of kussens laat bekleden met stoffen of materialen die elders zijn afgenomen.
De stoffen die in de categorie opruiming worden aangeboden zijn dermate laag geprijsd dat ze uitsluitend voor uw eigen gebruik zijn.
Dat wil zeggen dat wij geen opdrachten aannemen met stoffen uit deze categorie.
Betalen: Levering uitsluitend tegen directe betaling. D.w.z. contant of met de pin.
Eigen risico
Gebruik van artikelen (zoals bv. verzorgingsproducten of anders) worden door de koper gebruikt op eigen risico. De verkoper kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor schade of anderzijds ontstaan door fout gebruik van geleverde producten.
Retouren
Goederen die bij ons zijn aangekocht, kunnen niet zomaar worden teruggenomen of geruild.
Daar waar sprake is van maatwerk, afgemeten en uitgetelde hoeveelheden worden de produkten niet teruggenomen.
Bij reeds in gebruik genomen goederen welke de zicht termijn breed hebben overschreden met tenminste een termijn van 1 maand na facturatie alsmede waar gesproken word over garantierecht, neemt u contact op met de verkoper.
Voor meubelstoffen geldt dat een knipstaaltje kan worden aangevraagd, zodat de kleur van te voren kan worden bekeken.
Meubelstoffen en coupons meubelstoffen worden niet terug genomen.
Bij stofleveringen kan altijd sprake zijn van geringe kleurafwijkingen, door bv verschillende verfbaden.
Indien buiten de bovengenoemde voorwaarden het product niet naar uw zin is, kunt u zich beroepen op de wettelijke 14 daagse afkoelperiode welke inhoud dat u het pakket terug kunt sturen.
Neem hiervoor eerst altijd contact op met de verkoper voor de juiste instructies.
De verkoper kan dan een retour factuur aanmaken voor terugstorting.
Verzendkosten op de aankoopfactuur zijn voor de koper.
Verzendkosten voor retourzendingen zijn voor de koper, behalve daar waar de zending een foute levering is, dus de schuld van de verkoper. In dat geval krijgt de koper de juiste zending nageleverd zonder kosten voor de koper.
Retouradres:
Hefra meubelstoffeerderij
Noordzijde 124B
2411RG Bodegraven
Nederland
Mocht zich een situatie voordoen buiten deze voorwaarden of het valt naar geest in deze voorwaarden en de klant wil het bespreekbaar maken, dient de klant altijd contact op te nemen met de Verkoper alvorens de klant overgaat tot het versturen van het retourspakket.
Klantenservice@heframeubelstoffeerderij.nl
0172-615694